ClientIQ: Έλληνες καταναλωτές και προγράμματα επιβράβευσης

Η ClientIQ παρουσίασε τα αποτελέσματά της έρευνας που πραγματοποίησε σε συνεργασία με την εταιρεία Focus Bari με θέμα “Πόσο τα προγράμματα επιβράβευσης επηρεάζουν τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών”. Όπως προέκυψε από την έρευνα, τα προγράμματα επιβράβευσης παρουσιάζουν εξαιρετικά υψηλή διείσδυση. Συγκεκριμένα, το 97% των καταναλωτών είναι εγγεγραμμένοι σε τουλάχιστον ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ενώ ο … … Συνέχεια ανάγνωσης

Περισσότερα…